niedziela, 7 listopada 2010

EMA day

Heii! Miałam wczoraj napisać ale jakoś wyszło, że nie napisałam nic huo D: Ale piszę teraz mhmm. Słucham co leci na 4FUN'ie i oglądam jakieś filmiki na youtube. Oglądam różne filmiki Michelle Phan bo bardzo lubię jej filmiki szczególnie te z instrukcjami makijaży ;) I jeszcze oglądam bardzo utęsknione bajki których nie mam czasu oglądasz w TV, nie potrafię na nie trafisz lub nieszczęśliwie je wycofali np. Laboratorium Dextrera i Flapjacka :) Wczoraj Mam talent. Powiem, że było nawet fajne. Ale za tydzień będzie najlepsze bo wszyscy których lubię najbardziej w nim będą co niekoniecznie jest pocieszające bo w takim razie ktoś dobry odpadnie. No, ale się zobaczy. Niech przejdzie najlepszy. Ja kibicuję małemu Jędrkowi i Kamilowi mojemu ulubionemu. No. W końcu 7 listopada. Dziś upragnione EMA w MTV leci i od 20 będę totalnie niedostępna nigdzie. Będę siedziała z kubkiem kawy na łóżku pod kołdra i będę wpatrzona w galę. Jestem ciekawa, czy te moje namolne siedzenie na stronie oficjalnej EMA i głosowanie co sekundę na 30STM coś da. Jeśli nie to się chyba pogniewamy, co? Mhm. Jutro jest sprawdzian z geografii. Całkiem w porządku, nic nie umiem. Nie mam książki. Mam już 3 jedynki. Ja się chyba wścieknę... Geografia to chyba najgorszy przedmiot w tej całej szkole. Wszystko ujdzie ale błagam nie to. Strasznie spodobała mi się piosenka McFly - All About You i słucham jej sobie teraz ciągle. Wróciłam też do słuchania jakże fajnego zespołu pod nazwą Fort Minor. Kiedyś ich słuchałam, potem mniej, ostatnimi czasy już w ogóle. Ale teraz znów pościągałam ich piosenki i znów mnie wciągnęło do ich słuchania. Na pewno ich  znacie, a jeśli nie znacie to na pewno kojarzycie ich baaaardzo stary singiel Belive Me. Kiedyś często leciał w telewizji i od razu wpadł mi w ucho, lubię tego typu muzykę. To tak, ja bym poszła teraz iść się wykąpać, potem zrobię sobie zupkę w 5 minut bo po co się przemęczać. Zasiądę tyłkiem na kanapie przed telewizorem i będę oczekiwać tego EMA. Nie mogłabym tego przegapić chyba, ugh. Dobra, to by było na tyle. Kisskiss! *-;
PS. TUTAJ można wejść i pogadać z osobami online a jak ktoś lubi to o 9 będzie tam Justin Bieber ha. I możecie se z nim pogadać i takie tam no wiecie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz