piątek, 5 listopada 2010

Kolejny dzień

20 po 16-stej. Siedzę na łóżku z laptopem na kolanach, oglądam "Date my mom", jem orzeszki i cukierki i piję sobie gorącą czekoladę. Na dworze już się ciemni a przecież dopiero 16. Zrobiło się strasznie zimno i wiatr wieje strasznie. W szkole jakoś minęło w sumie to tylko 4 lekcje więc nie było tak źle, pomijając kartkówkę z matematyki. Dziś dostałam kartkę z ocenami którą muszę dać rodzicom.. Strasznie się boję bo nie wiem co powiedzą. Boję się, że będę miała karę. Ale muszę dać bo muszę mieć podpis... To muszę czekać na mamę aż wróci i jej to muszę pokazać. Nic mi się nie chce, dobrze, że jest weekend. Nie wiem jeszcze co będę robiła ale muszę sobie jakoś odpocząć bo w tym tygodniu po prostu umieram ze zmęczenia. Oglądałam sobie ostatnio [znowu] ten oto filmik i chciałabym żebyście też obejrzeli i powiedzieli jak zadziałał na was. Ja raczej nie boję się takich rzeczy ale w sumie powiem wam, że zainteresowało mnie to trochę. Okej ja bym leciała powoli.
Piosenka? O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz