sobota, 6 listopada 2010

Weekend

Cześć! Dziś weekend! Sobota. Godzina 12:40. Wstałam ok. godziny 11. Na dworze okropnie wieje a mnie boli gardło. Słucham jakiejś muzyki co leci mi na MTV. Dobrze, że dziś nie ma szkoły w końcu sobie odpocznę ! Właśnie się dowiedziałam, że jak nie będę co miesiąc w piątek w kościele to nie przepuści mnie ksiądz do bierzmowania huehe fajnie, że nie byłam ani razu. Boli mnie gardło od godziny szukam jakiejś tabletki ale jakoś nie umiem nic znaleźć. W sumie to nie wiem co mam pisać bo dopiero się dzień zaczyna ale napisze coś jeszcze pod wieczór. Dziś "Mam Talent" Ciekawe jak dzisiaj wypadnie, ostatnio było bardzo fajnie podobali mi się Ci półfinaliści szczerze ale szkoda mi trochę Damiana który odpadł bo bardzo lubię jego głos. Ale szczerze to dobrze wybrali między Damianem a 'My, Myself and I' bo ja bym też wybrała MMAI. Aaa i nie zapomnijcie, że jutro o 20 na MTV będzie MMA! Oglądajcie i trzymajcie kciuki za 30STM ! :))  Okej ja bym powoli zmykała. Jeszcze piosenka na koniec ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz