poniedziałek, 8 listopada 2010

W miarę

heihei ! Tak więc dzisiaj krótko bo jestem zmęczona strasznie. Przez te EMA poszłam spac chyba o 1 w nocy a wstałam o 6:50. Jestem wykimana przez cały dzień leciały mi łzy z oczu co znaczy, że byłam maxymalnie zmęczona. Chyba jestem chora. Boli mnie gardło a z nosa cieknie mi amazonka. Wczorajsze EMA było super wysiedziałam do końca i kibicowałam. Siedziałam online na necie i głupio komentowałam haha. Cieszę się, że 30STM wygrało tę swoją nagrodę bardzo im tego życzyłam i im tego gratuluję! Nie na marne jak widać siedziałam 3 godziny i na nich nonstop głosowałam haha :-D Oglądam sobie Kardashianów, oczywiście powtórki jak to ma w zwyczaju MTV nasze kochane. Jestem troche głodna ide zaraz coś zjeść, boli mnie szczęka nie wiem od czego. Dostałam pałe z maty i dostanę z gegry porażka jakaś. Ogólnie jestem dziś zdenerwowana. Jutro w końcu odpowiadam z tego WOSU ale oczywiście znów boję się, że wszystko zapomnę. No cóż, jakoś to będzie. Jutro wtorek zaliczamy piramidy na wf'ie znaczy się poprawiamy. Bleh. Dobra idę coś zjeść i w ogóle. Narazie :* !



PIOSENKA ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz